loading...
شب که میشه
emam بازدید : 17 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی 


قیمت : تومان


برند : متفرقه


خرید پستی آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی 


قیمت آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی


 


آلبوم موسیقی «ترانه‌ی من» را با قطعاتی زیبا و اصیل از بزرگان شعر و موسیقی ایران با صدای گرم «غلام‌حسین اشرفی» می‌شنویم. این آلبوم شامل ۹ قطعه به‌نام‌های «ساغر شکسته»، «آمدم»، «مهر وفا»، «او نیامد»، «خاطرات»، «ترانه من»، «مرغ سحر»، «جدایی» و «بسوی تو» است. ترانه‌های این قطعات از اشعار شعرایی چون «نظام فاطمی»، «ملک‌الشعرای بها»، «نواب صفا»، «عبدالله الفت»، «نیرسیا» انتخاب شده‌اند. به‌جز تنظیم قطه‌ی جدایی که کاریست از «محمود رضایی» باقی قطعات این آلبوم را «حسین فاضل» تنظیم کرده است. همچنین نوازندگانی از جمله «محمود رضایی»، «کریم قربانی»، «پیام طونی»، «همایون پشت‌دار»، فراز خنافری»، «اصغر اسدی»، «ستار جواهرحقیقی»، «امیرذوالفقاری»، «علیرضا دریایی»، «میثم مروستی»، «میلاد علیپور»، «بهزاد رواقی»، «امید مصطفوی»، «پژمان پرنیا» و «حسین فاضل» در اجرای این قطعات همکاری داشته‌اند. از دیگر آثار این خواننده‌ی روشن دل کشور آلبوم «تک درخت» را می‌شود نام برد که مورد استقبال فراوانی در بین عموم قرار گرفته است. انتشارات «آونگ» این آلبوم موسیقی را منتشر کرده است.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


آلبوم موسیقی «ترانه‌ی من» را با قطعاتی زیبا و اصیل از بزرگان شعر و موسیقی ایران با صدای گرم «غلام‌حسین اشرفی» می‌شنویم. این آلبوم شامل ۹ قطعه به‌نام‌های «ساغر شکسته»، «آمدم»، «مهر وفا»، «او نیامد»، «خاطرات»، «ترانه من»، «مرغ سحر»، «جدایی» و «بسوی تو» است. ترانه‌های این قطعات از اشعار شعرایی چون «نظام فاطمی»، «ملک‌الشعرای بها»، «نواب صفا»، «عبدالله الفت»، «نیرسیا» انتخاب شده‌اند. به‌جز تنظیم قطه‌ی جدایی که کاریست از «محمود رضایی» باقی قطعات این آلبوم را «حسین فاضل» تنظیم کرده است. همچنین نوازندگانی از جمله «محمود رضایی»، «کریم قربانی»، «پیام طونی»، «همایون پشت‌دار»، فراز خنافری»، «اصغر اسدی»، «ستار جواهرحقیقی»، «امیرذوالفقاری»، «علیرضا دریایی»، «میثم مروستی»، «میلاد علیپور»، «بهزاد رواقی»، «امید مصطفوی»، «پژمان پرنیا» و «حسین فاضل» در اجرای این قطعات همکاری داشته‌اند. از دیگر آثار این خواننده‌ی روشن دل کشور آلبوم «تک درخت» را می‌شود نام برد که مورد استقبال فراوانی در بین عموم قرار گرفته است. انتشارات «آونگ» این آلبوم موسیقی را منتشر کرده است.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی ارزان , آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی ,خرید اینترنتی آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی, خرید آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی با قیمت ,خرید آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی فقط ,خرید متفرقه آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی ,خرید متفرقه با قیمت ,kharid آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی, gheymat آلبوم موسیقی ترانه‌ ی من اثر غلامحسین اشرفی  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو